اعلن معنا الآن
رئيسيةمحافظات

ظلمتك وقسيت عليكي.. أب يناشد ابنته بالعودة عبر الفيس

 

 

وجّه أحد الأباء في محافظة أسيوط، رسالة إليه ابنته، عبر لصفحة الخاصة به على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، طالبها فيها بالعودة إلى المنزل.

 

ظلمتك وقسيت عليكي، حقك عليا وسامحيني، جملة تصدرت الرسالة التي وجّهها الأب لابنته، على صفحته بالفيس بوك، وحصل عليه   على نسخة من هذا المنشور، خاصة بعد تداوله من أهالي أسيوط.

وتضمنت رسالة الأب “بسم الله الرحمن الرحيم، بنتي العزيزة آية أنا عارف إني ظلمتك وقسيت عليكي من غير ذنب علشان كده بقولك قدام العالم كله حقك عليا وسامحيني وتعالي لو مش علشان خاطري أنا علشان خاطر إخواتك اللي بيحبوكي، وانتي عندي أغلى إخواتك.. آية محمود متغيبة من يوم الثلاثاء 7- 3- 2023، من كلية أصول الدين جامعة الأزهر أسيوط، اللي يعثر عليها أو يقدر يساعدني يتواصل معايا وله جزيل الشك”ر.

ونشر الأب رسالة أخرى، حصل   على نسخة منها، جاء فيها “على فكرة يا آية أنا بنشر علشانك إنتي مش علشان الناس علشان تعرفي إني عرفت متأخر إني قسيت عليكي من غير سبب، إنما يعلم الله من غير قصد وعلشان أنا الوحيد اللي عارف آية بنتي بقولك أنا أبوكي اللي بقولك حقك عليا وأنا اللي بطلب منك السماح علشان أنا اللي ظلمتك.. كفاية كده أنا تعلمت الدرس مع إنه قاسي قوي إنما أنا مسامحك تعالي علشان خاطر نفسك وخاطر إخواتك وبلاش علشان خاطري علشان عارفك زعلانة مني”.

Nokia G21 

المنشور
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى